Wohoo!

Har precis ätit ost och kex efter att ha duschat efter hästen. Var så otroligt roligt när jag red idag! Jag och Lilja börjar få in en samspelning nu, och vi red ute i paddocken. Det stod tre hinder uppställda, så vi lekte lite också... :D Hon är så härlig min hopponny <3 Ska försöka ta grönt kort och sen tävla här nu snart :)
Har aldrig tävlat förut, så det ska bli spännande om det blir något :)

Tänkte visa lite bilder på mig och Lilja från idag (lurade pappa att ta några.. haha):

Lilja
Lilja när hon fick hö = överlycklig!

Lilja
Jag och Lilja. Man ser mig knappt och vi har massa reflexer, men... wadever! ;D

Linus
Linus, våran (icke)linslus i stallet. Han och Lukas är bröder och bor på "gården" vid stallet. Supertokig i bollar! ;)

Ella
Ella när jag kom hem från stallet - mmmmmmmmm matte klia meeeera <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback