Snälla Lilja var snäll idag

Så lyder min bön för dagen - snälla Lilja var snäll idag!
Jag är på rysligt humör. Har varit fruktansvärt ledsen hela dagen och haft huvudvärk. Någon annan än jag som får huvudvärk av att gråta?

Mina vänner försökte verkligen hjälpa mig trots att de inte såg allt, men jag var alldeles för deppig. Sånt humör är verkligen trist att vara på, ska ni veta. Nog skrattade jag allt, åt alldeles vanliga saker som jag alltid skrattar åt, och nog försökte avvärja diskussioner och nog hade jag idrott. Men det är inte många som ser och allt färre som bryr sig...

Nej, nu låter jag som en galen toka! Jag mår egentligen rätt bra förutom huvudvärken och det finns mycket värre tillstånd att befinna sig i än mitt. I vilket fall så ska jag alldeles strax åka ut till Lilja. Ska försöka göra så mycket som möjligt med henne trots att jag bara kommer kunna skritta lite fram och tillbaka eftersom det inte finns någonstans att rida på.
Lovise är förmodligen och hoppar just nu, roligt eller hur :)

Kram Ida, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback