Lilja för kvällen

Hej vänner!
Nu ska jag åka ut till Lilja och det blir det sista jag skriver ikväll förmodligen.
Jag glömde berätta vid förra inlägget att i eftermiddags tonade min bror Eric hans hår - nästintill svart. Kändes hur skumt som helst och jag förstår först nu hur annorlunda jag måste tett mig för andra när jag färgade håret brunt. Som tur är (okej nu var jag inte särskilt schysst, men ärlig) var det bara toning. Han passar mycket bättre i sitt naturliga!

Smulan fick nyss syn på min mobil som blänkte i lampan. Gissa vad hon håller på att smyga på och försiktigt sätta klorna i? Hon ryckte till som om hon bränt sig när en knapp trycktes ner och skärmen fick ett annat ljus. Raring <3


Kommentarer
Postat av: CG

Gud, vad söt katt du har då <33



Ja, måste nog hålla med om att Eric passar bättre i naturliga, men toning i svart blev nog bra det me' tror jag ^^

2008-09-26 @ 20:49:08
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback