Söndag

Godmorgon!

Vad konstigt det känns att det är söndag. För första gången på evigheter tycker jag förmodligen att det är skönt att en vecka är slut - för imorgon, dagen jag brukar tycka är relativt trist (måndag) ska jag ha ridlektion. Med förhoppningsvis någon annan än Maritha. Kanske Malin, min gamla ridlärare från ridskolan?! :)

Idag har jag inte planerat så värst mycket. Planerna kommer troligen ändras oavsett i all fall, så orka ödsla tid på det :P Mamma, S och pappa är ute på någon skogssakimojj, Ingrid och Karin är halvt döda från festen igår (som enligt kommentar var: nja... inte så rolig) och Eric.... tja, han är definitivt inte vaken vid den här tidpunkten!
Men jag hade planer på att försöka sitta vid tvn från två till tio ikväll, men det gick ofc not :) Lilja ska i alla fall bli hoppad idag och bli dundrad fram på i några omgångar så hon kan vara om inte lugn så åtminstone lugnare imorgon på ridlektionen i dressyr :)

Edit: Jag åker med Lovise och hennes familj till västerås istället. Kommer nog inte in på datorn förren vid sex halv sju.

Kommentarer
Postat av: The Country Girl

Ja, dagar blir inte alltid som man tänkt sig: gå in på min blogg och se vad vi ska göra ^^

2008-09-28 @ 10:50:10
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback