Jani snacka om att garva

En rolig grej som hände idag mellan mig och några av mina vänner:

Jag satt helt upp och ner på min stol och pratade med Lisa när hon påminde mig om att jag borde jobba engelska (hon sa ett engelskt ord och att det skulle vara kul att snacka engelska med mig, den dålige engelskuttalaren) och då sa jag:

"Visstfa-a-anja, skulle jobba engelska!" och vänder blicken mot skärmen.

Och så säger Lovise: "Ja, och så håller vi på med grillkorvar också!"

Ni hajar varför jag börjar totalt ASGARVA va?!


Nu var det ju så att hon menade sin matte där det stod ett tal om hur grillkorvar har formen av cylinder, och blabla... ;)


Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, asgarvade när jag fattade det xD

2008-10-01 @ 16:53:54
Postat av: Lisa

det var ett tag sen du skrev sist

2008-11-20 @ 22:17:26
Postat av: Anonym

Genom nya gratissidan gratisdator.se kan du få gratis presentkort på Siba och Onoff bara genom att enkelt samla poäng. Perfekt nu mot jul:)Du kan också tävla om en dator. Passa på att bli medlem nu då sidan är ny. Klicka här för att bli medlem och få 50 poäng direkt:

http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=284



Ha en bra kväll:)

2008-11-23 @ 22:42:10
Postat av: Katta

Hej! Jag undrar om du möjligtvis äger fjordingen Lilja e Daler u Amulett? Jag provred henne för ett halvår sedan och blev så himla förtjust men då jag skulle ha en ridskoleponny hade hon inte riktigt rätt temperament...



Jag har själv ägt en het fjording och tog ett föl på henne med Daler så jag blev lite förtjust i henne för att hon påminde om min kära ponny också.



Jag undrar mest var hon bor nu och hur det går för dig. Du kanske ska ut och tävla på pay & jump el dyl någon gång och då kan du ju komma förbi här så man kan få kika lite på henne?



Mvh

katta Brunstedt

2008-12-29 @ 23:35:44
Postat av: Katta

Hej! Jag undrar om du möjligtvis äger fjordingen Lilja e Daler u Amulett? Jag provred henne för ett halvår sedan och blev så himla förtjust men då jag skulle ha en ridskoleponny hade hon inte riktigt rätt temperament...



Jag har själv ägt en het fjording och tog ett föl på henne med Daler så jag blev lite förtjust i henne för att hon påminde om min kära ponny också.



Jag undrar mest var hon bor nu och hur det går för dig. Du kanske ska ut och tävla på pay & jump el dyl någon gång och då kan du ju komma förbi här så man kan få kika lite på henne?



Mvh

katta Brunstedt

2008-12-29 @ 23:36:31
URL: http://www.savaridcenter.se
Postat av: Lovis

2009-01-24 @ 13:10:08
Postat av: Lovise

Nej, men kolla! Med ny dator ser man den fina texten så som det egentligen ska se ut också! Gud, vad fint! :D

2009-01-24 @ 13:11:02
URL: http://lovises.blogg.se/
Postat av: Lovise

Jag måste vara riktigt trögfattad, mer än normalt.

För trots att det väl snart gått 1år sen detta händer och jag då och då klickar mig in på mandre och läser så förstår jag fortfarande inte riktigt 100%. Har mina idéer om vad det kan handla om men, då förstår jag inte det roliga :P

2009-07-09 @ 16:27:00
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback