Tror ni inte tåget är försenat då

Jo då, hon kom hem klockan halv tolv. HALV TOLV! (på natten...)
Snacka om försening eller vadå... Så mitt löfte till mig själv (släcka lampan till halv tio) höll ju inte direkt. Menmen, jag gick upp klockan sju idag ändå, så jag hann till skolan. :)


Min vän ska till Bulgarien kl 4 idag. Trevligt trevligt! :) Önska henne trevlig resa här.


Vi hade ett so-prov nu på morgonen, ganska lätt förutom formuleringarna (hur man bäst formulerar sitt svar), men jag tror jag får godkänt på det i alla fall. Om en halvtimma har jag ett tyska prov, men det är jag lite mer fundersam över, för vissa säger att vi inte har det och vissa säger att vi ska ha det... Men det visar sig väl. :)


Ska sätta mig och plugga lite tyska fraser innan så jag är förberedd i vilket fall, vad ska ni göra? :)


Kommentarer
Postat av: TCG

Tråkigt att hon kom så sent då. Men jag antar att det inte stoppade dig för att prata med henne halva natten?

2008-09-05 @ 09:32:41
URL: http://lovises.blogg.se/
Postat av: TCG

Haha! japp, det är du suverän på! ^^



Ja, jag ska väl inte oroa mig :) Oroar mig för mycket, eller hur? xD



Men och allt annat "vanliga" var... ja, jag menade det du skrev i kommentaren med allt det vanliga iallafall ;)

2008-09-05 @ 10:57:37
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback