To fast... FOR YOU!

Eller något liknande stod det på en lila T-shirt jag fick från affären NewYorker när jag och syrrorna åkte till västerås city nu på eftermiddagen. Härligt var det och vi sprang in lite överallt. Syrrorna fastnade på Bianco och hittade ett par likadana skor för 500:-. De köpte inga, men de planerar att göra det... Hehe, helt sjukt pris menmen, snygga var dem. :)
På vägen hem körde vi in till Elgiganten och där spanade jag laptops medan syrrorna stirrade mobiler. Sen vidare mot Hälla-Lindex där syrran köpte en regnkappa (helt sjukt, 350:-) och sedan varsitt 6-pack på donken. Inte särskilt gott, men, mat i alla fall.

To fast... FOR YOU!

Nu är vi nyligen hemkomna och jag ska strax plita ut mot stallet. Hur ser era planer för kvällen ut då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback