Sytt

Jag har i princip sytt hela eftermiddagen idag.. Hjälpt mamma med lite saker hon syr, och sen sytt själv *stolt*. Så synd bara att jag inte kan visa er, i alla fall inte än, eftersom jag planerat att ge sådana här saker till mina vänner i överraskning.. :D PS. Är du en av de kontakter jag har på msn från skolan? Skriv till mig två färger som du gillar!

Ska alldeles strax byta om till ridkläder och ut och rida, och efter det kommer antagligen prov-svar till ett prov jag och mina vänner ska ha på måndag morgon. Snäll kompis jag är, va, som ger de andra lite svar :)
Har vart över med några av de här sakerna till moster och kusin, de fick en hel drös. Mamma valde färger och så till dem, jag skulle inte velat ha dem själv, men de blev nöjda och det är väl det som är poängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback