Ridning

Nu har jag precis bytt om till ridkläder efter att ha fikat med familjen. Ridningen börjar kl fem och vi ska hoppa idag. Jag tror det kommer bli tufft och jag hoppas på att vi ska trava/galopper över cavaletti och öva på kort galopp idag, eftersom jag känner att det är det jag och Lilja behöver mest, men samtidigt vet jag att de två andra i gruppen inte behöver något sådant så det inte kommer bli så. Men jag hoppas i alla fall :)
L ska också på hopptärning ikväll, önska henne lycka till här! :)


PS. Jag blev godkänd på svenska steg 21 idag och nästan helt klar med svenska steg 25. Lite kul, för då kan jag slappa i två-tre veckor till utan att någon kan klaga... Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback