På vägen igen

Nu är vi ute med bilen på vägen igen... :)
McD maten var helt okej, jag tog sex pack chicken bits, Lovise nio pack. Jag drack en ur... hm kan man skriva äcklig? MINDRE GOD coca cola light. Var något fel på deras läskautomat så man kunde inte få läsk annat än på burk... Så Lovise fick dricka milkshake :P Men jag valde coca cola light istället :)


Min coca cola light och Lovises lillebrors milkshake i bakgrunden... :D



Ja, texten på bilden talar väl sitt mest tydliga språk.. eller?! :P


Var ganska snyggt inne på McD. Vitt, brunt och ljusgrönt :)

Vi är alldeles strax hemma... Typ en timme kvar eller något, tror jag. Lovise har tagit upp sitt åka-bil/buss-block igen.. :P Fast hon säger att den heter Tankar-i-bussen-bok :) 
När jag kommer hem ska jag prata med familjen och göra det de ber mig om.. Men med tanke på vädret antar jag att det blir att först gå ut med hundisarna och sen jobba i trädgråden. Trist...
Ikväll hopppas jag på att få hoppa med Lilja, men med tanke på att hon vilat två dagar så är det inte mycket att hoppas på, hon behöver serpentinträning, skänkelvikning och fatthjälper. Blä... :P Men det blir säkert kul :)
Vd ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback