Outfit Gröna Lund

Ja, imorgon ska vi ju till Gröna Lund för S räkning. Tänkte jag kunde lägga upp outfiten så om ni är där och ser en brunett med dessa kläder - ja då är det stor chans att det är jag. ;)

Lila T-shirt (lite roligt - jag ska ha min "Too fast... FOR YOU!", K ska ha en "KISS ME!" och I ska ha en "WANTED, reward 500.000$ for catching him. But caution he is very dangerous" med en jättesöt nalle på) :

Lila T-shirt från NewYorker

Ett par jeans (nyinköpta från H&M) :

Jeans från H&M

Svarta gymnastikskor och en grå axelväska :

Svarta skor med silversnörning från SkoAugust och en grå axelväska från GeKås

Nå, låter inte det helt okej för en Gröna Lund dag? Lagom skönt, lagom snyggt... (och lagom roligt!)

Kommentarer
Postat av: The Country Girl

Låter perfekt! Sorgligt att jag inte kunde hänga med :/ Menmen, vi ses på måndag :)/:/

2008-09-06 @ 22:38:01
URL: http://lovises.blogg.se/
Postat av: Maja =D

Maah va kul :D Bara för att du pratade om dom där tröjorna. Har en sån jag mé - En Bee cool (med en geting/bi på då) ^^ <3

2008-09-07 @ 01:38:14
Postat av: Frida

Vilken fin tee! (:

2008-09-07 @ 11:52:35
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback