Ojojoj...

Nu, mina vänner, har det gått överstyr. Jag och syrran satt och tittade på One Tree Hill, och vi väntade, och väntade, och väntade... och väntade lite till. Vi var så jäkla pissnödiga förstår ni :P
Så när reklamen äntligen kom, ja... Då lät det såhär:
"REEEEEEEEEEKLAAAAAAAAAAAM!! JIIIIIIIPPIIII!"

Lite överstyr eller hur :P Brorsan satt bredvid och stirrade på oss och sa:
"Asså, ni är ju fan helvetes sjuka... första gången nån i världshistorien skriker jippi för reklam... herre jösses"

För en halvtimme sen åkte min andra syster till tåget. Lite modstulet, kommer sakna henne lika mycket som alla andra veckor, men å andra sidan är det bara fyra dagar den här gången :) Man får vara glad för det lilla :)
Innan dess har jag inte gjort så mycket, passat lilla S, min tredje syster, och fått höra om helgen för familjen. Något som alltid, ALLTID, är lika fascinerande är min släkt. Vi är inte normala för fem öre, skulle jag vilja påstå. Alltid händer det något :P Den här gången fejkrymde en kusin :P Visst, nu kommer ni tro jag är hjärtlös eftersom jag inte bryr mig nämnvärt, men tro mig... Inget kan varken förvåna eller "beröra" mig från den här sjuka släkten längre. Så är det bara :) Har levt med den för länge tror jag :P

Det jag har kvar på listan att göra ikväll är att titta klart på One Tree Hill och åka ut och rida. Plus hundisarna då :) Hur ser eran kvällslitsa ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback