Jag längtar!

Jag längtar nu till en massa saker. Men det jag ser mest framemot är att få köpa nya möbler. Är så jäkla sugen på att inreda en lägenhet nu att jag vet inte vad. Men dessvärre är ju min och Ls smak helt olika, men förhoppningsvis får vi det att gå ihop så småningom i alla fall. Jag vet inte riktigt vad jag tycker bäst om - vitt, elegant och stilfullt med charmiga toucher av mjuka färger, eller praktfulla färger med små inslag i vitt för att skapa en hemtrevnad. Men en sak är säker - inget mer trist träfrägat och omaka möbler!


Nu talar jag väldigt mycket i händelserna i förväg, men idag pratade jag med mamma om att bo i Stockholm med L. Och hon sa att det fick jag göra som jag ville.. Så Stockholm - om ett och ett halvt år kommer vi!


Tidigare idag så satt jag och L flera timmar framför http://www.hemnet.se/, och vi hiittade en åtta lägenheter vi tyckte var fina. Men en speciell gillade jag bäst. Fast det har jag ingenting för - det är inte dags förren om ett och ett halvt år. Hehe. :) Men jag vill inte ha någon stor lägenhet, utan mer en mindre, smidig och mysig. Vi får se vad vi hittar när stunden är kommen... Fast jag får ju handla möbler nu! Det är därför jag måste välja vad jag gillar bäst, färger eller ej. Men jag tror jag kör på vitt och silver på möbler så får vi se hur det blir senare. :)

Kommentarer
Postat av: Lovise

Saknar ... <3

2009-04-18 @ 22:16:45
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback