Jag är stolt!

Jag red ut själv (viktigt: UT & SJÄLV) idag! Lilja taktade hela tiden men det var ändå superhärligt att jag inte var rädd. Hjärta.
Vart lite krångel med de andra i stallet men nåväl, det löser sig säkert. :) (läs: jag är super orolig över det)

Har bestämt mig för att kila in och köpa den där rosa spraylacken till mobilen i veckan nu, ska bara fixa hur jag betalar först (har pengarna men på skilda ställen, orkar inte förklara). Men mobilen blir förhoppningsvis lite mer uppiffad då! Ska kanske låna en av Ms gamla mobiler och spraya den och eftersom den har lucka är dne helt perfekt. Hjärta.

Kommentarer
Postat av: The Country Girl

Hoppas att det löser sig

2008-09-02 @ 20:12:14
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback