IKEA möbler

Jag insåg just i min letan efter de perfekta möblerna till mitt rum att de möbler jag väljer ut nu, förmodligen inte kommer finnas kvar på IKEA om ett och ett halvt år. Så därför kan jag inte planera varken hall, vardagsrum eller barbord till köket nu. Och det här med sovrummet blev ju jätte knepigt - hur vet jag att möblerna som passar i mitt nuvarande rum kommer passa i det rum som kommer finnas i lägenheten? Jag menar... Jag kommer INTE vilja ha loftsäng när jag bor i lägenhet. Men det är det jag måste ha i det rummet jag planerar för tillfället, för att det är så litet. Sedan vet jag att min smak på möbler inte kommer ändras (vitt eller silver) och kuddfodral och sånt är ju lätt att ändra. Men samtidigt - jag kan ju inte ha vit soffa i dagsläget på grund av hårande och löpande djur. Så det lutar just nu mot att köpa en purpur soffa, och sedan köpa vit klädsel till den. Men då vet jag inte om jag ska köpa den vita klädseln nu eller om ett och ett halvt år. Men då kommer antagligen priserna ha sjunkit - men om de inte finns kvar då då? Allt är en massa krångel! Men vet ni? Jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback