Hjärta min Ella

Jag hjärtar min Ella, guldklimpan. Visst, hon är inte världens finaste, inte världens bästa temperament ... men hon är fortfarande en härlig tjej!
Nu ligger hon i pappas datorstol bredvid min och "diggar" med i låtarna som kommer på radion och är avundsjuk på Smulan som får ligga på skrivbordet. Haha.
Hon är riktigt söt också, för så fort jag tar bort handen från henne så börjar hon atingen slicka på armbågan så jag halvt dör av fniss (är superkittlig) eller så börjar hon gny och pipa och vända sina supercharmiga ögon mot nmig, så man inte kan bry sig om något annat. Eller, vid tillfällen hon verkligen vill ha uppmärksamhet och jag finns i den höjden, så klättrar hon upp och pussar mig på munnen eller kinden. Så mysig tjej. Hjärta.

(Ella är hunden mitt i headern, en Shetland Sheepdog.)

Kommentarer
Postat av: The Country Girl

Hon är visst världens finaste och sötaste <3 -.-

2008-09-01 @ 20:49:39
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback