Gröna Lund + Släktkalas

Gröna Lund
Vi åkte hemifrån vid nio och kom fram vid kanske... tio över tio. Men sedan gick vi ifrån vår parkering vilket tog en kvart, så vi var väl inte inne i parken förren vid halv elva. Vi togs emot av Solna stads, och fick varsitt åkband och en godispåse.
Jag åkte karuseller med S tills det blev lunch och då samlades vi alla. Jag valde att äta en pizza slice Margherita och en cola light till. Sen fick jag gå med de "stora", vilket betyder E, I och K. Vi hann röja undan de flesta till klockan halv fem och då spelade vi en stund och sen stack vi hemåt. Var lite halvtokig väg hem då E körde med I bredvid sig.. Hehe.

När vi kom hem så släppte vi ut hundarna en stund och sen gick vi till kusinen som följde 13. Vart ett riktigt roligt kalas, för yngsta mostrarna var där och roligaste kusinen med.. Vi rockade Guitar Hero som 13-åringen fått också, och så gapflabbade vi en massa. Och alla småungar som rände överallt fick vi passa, men det var ganska skoj. :)

NU ska jag däremot ut till hästen och pussa på henne. Sen kommer jag hem och då förväntar jag mig en ganska tråkig kväll.. Eftersom syrrorna sticker till Karlstad och E är väl inget att hoppas så värst på. Menmen, skola imorgon ändå så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback