Gör ingenting - som vanligt

Hello all your bloggers!!

Sitter här i skolan och hjälper Moizz med sv 15. Hon tycker att det är ganska tråkigt, och supertrååktrååk, så jag tänkte "Äsch, vad fan!" och gick och hjälpte henne.
 
Nyss när jag satt och hjälpte moizz kom plötsligt L förbi och skrämde mig så jag höll på att skita på mig! xD Hon kom plötsligt, mittuppi alltihopa och frgåade:"Visst valde hon Ben?!". jag kröp ihop som en litet bi som möter en drake :P Jag blev verkligen jätterädd och sa:"Jag gillar inte när du gör sådär! Vi trodde du var N (min gammal favvolärare)". L backade undan och sa"Så, nöjkd? Nu når jag dig inte ens" och deomstrerade med sitt bnen. Jag såg lite på henne med en "så ledsen att du fått HIBV"-blick. Samtidigt som jag faktiskt såg ut som om hon skulle slå till mig. Hur som helst gick jag sedan tillbaka till henne, L, och sa:"Jag tycker inte om att du gör sådär" med en väldigt putt-ansiktsuttryck i ansiktet. Hoppas hon tog åt sig för jag vill inte bli skrämd sådär igen <3

(om ni inte tyckte det verkade som mitt språk kan det bero på en sak: det var inte jag som skrev inlägget (A) )


Kommentarer
Postat av: Ida

Okej, det var INTE jag som skrev det här inlägget. :P Det var en av mina kära vänner, men eftersom jag gillar henne får hennes inlägg stå kvar (fast visst var språket nästintill outhärdligt... fniss). :)

2008-09-04 @ 15:37:05
URL: http://manhattandreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback