Godislördag

Haha, blev en vanlig godislördag idag med.
Jag, mina tre syrror och pappa åkte iväg först till Lilja, men eftersom det regnade så pussade jag bara på henne och sen åkte vi vidare till ÖoB men det var stängt. Tuffa vidare mot Ica där pappa lunkade in i en halvtimme för att köpa present till min moster (det blev teskedar, jätterolig present va..) och sen åkte vi till Godisgallerian. Där sa pappa max ett halvt kilo godis, och jag klarade mig med 420g.. Hehe. Blev tre sorters godis (jag vet - min fantasi har inga gränser): lakrits "tungor", djungelvrål och några colaflaskor som svalkande effekt mot all lakrits. Ni kan tänka er hur min tunga kommer kännas imorron när vi ska till Görna Lund va... Alldeles sårig och svida som fasen. Menmen, det är ett pris jag gärna betalar, för det är så supergott. ;)


Rummet är inte färdigstädat på långa vägar än, men det är ganska acceptabelt. Ska hämta rena sängkläder och bädda så.. :) Då kommer före-efter bilder också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback