Fredag

Jag har helt tappat bort mig. Mår inget vidare, känner inte för något och är för lat för att göra något nyttigt. Dock har jag lovat både mig själv och Lovise att sitta med engelska idag, så därför ska jag om en halvtimme börja. För det måste bli klart idag inte förr eller senare!

Igår så var jag hos frisören och färgade håret till någorlunda likt min egen hårfärg. Blev väldigt ljust högst upp och mörkare därnere, pga att jag hade utväxt uppe och brun färg därnere. Men jag tycker om det, trist bara att jag fått tillbaka den där känslan av att jag inte borde ha ljus hårfärg. Min färg kallas askblond... Den går lite mot orange enligt mig.

Jag ska sitta barnvakt till S idag, och eftersom jag är en sådan perfekt barnpassare är tvn och tvn är hennes favorit sysselsättning kan ni väl gissa hur jag kommer hanskas med det. Därför kommer jag ha tid över, vilket beyder engelska. Blä...
Hoppas ni har en bra dag! Jag kommer förmodligen inte blogga vidare mycket resten av helgen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback