Arrhg!

Hatar i allmänhet att ha ont men magen är nog verkligen dråpslaget för mig. Och har jag inte gått och fått någon konstig magknip så jag har så ont att jag bara vill jag vet inte vad!
Började göra ont redan när vi satte oss till mat, men jag trodde att det bara var hunger (åt bara två potatisbitar och i övrigt har jag ätit frukost idag inget annat), så jag sa inget. Men nu, efter att ha varit ute i stallet en timme och gått omkring på ica en halvtimme och äntligen är hemma står jag fasen inte ut längre!! Tog därför alldeles nyss en du-e-så-fin tablett. Hoppas (!) den börjar verka snart!

Kommentarer
Postat av: The Country Girl

Det kan vara samma orsak som jag: orolig för något?

2008-09-03 @ 20:53:05
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback