Morrn

Man kan väl säga godmorsning men jag föredrar morrn eftersom jag av egen erfarenhet vet att alla mornar inte förtjänar ett god innan.
Fast just idag är det faktiskt en godmorsning! L är här (hon kom i åttan, bokstavligt talat) och något ska vi väl ändå kunna enas om att göra. Dessväre var det där med shopping uteslutet, pengabrist... Och fönstershoppa, det var deprimerande, det. Inte enligt mig, som ni kanske fattar...
Men nåja, lite häst och lite hund måste hinnas med oxå, så det blir säkert bara att vi sitter inne vid datorn hela tin tills dess. Jaja, eller... Äsch va fan, jag vill shoppa!
Men asta la vista, ciao!

Kommentarer
Postat av: Miniflikkan

Jag är ledsen om du gärna ville shoppa, men du känner ju mig :/ Att fönstershoppa är ju bara deprimerande: se en massa saker man vill ha(!), men inte kan kan få...



Ledsen // Miniflikkan <3

2008-07-26 @ 13:49:51
URL: http://mini.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback