Trist att kugga

Vad trist att kugga på en uppkörning! Måste kännas sjukt pinsamt och ledset. Nej, tacka vete jag som inte ska ha körkort - då slipper man kuggningar!

Jag sket i röjningen av rummet, så mamma lär väl bli arg när hon kommer hem, men... wadever.
Ska egentligen packa eftersom jag ska åka om ett tag (vågar inte säga någon tid, det blir alltid försenat då), men än har jag inte kommit mig för.

Men det jag behöver ha med mig är väl i alla fall leggings, jeanskjolen, jeans, joggingbyxor, t-shirts, underkläder, jacka och en munkjacka. Så trist att vädret inte är fint, eftersom man ska vara hundvakt. Inget vidare kul att gå en timmes hundpromenad i ösregn, direkt. Men det ska bli kul ändå.
Tror ni man ska ta med sig klänning? Någon som vet något om vädret i Karlstad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback