Telesamtal med väska

Haha, K ringde och sa att hon var på ica och undrade om det var något hon hade glömt (mjölk). Vi sa hejdå, men precis när det klickat till så kommer jag på att jag vart jättesugen på ett äpple, så jag ringde upp henne. Det går fram säkert tjugo signaler och sen hörs ett prassel och jag säger "Hallå, K?" och fortsätter så några gånger innan jag fattar att hon inte har svarat mef lit - väskan har gjort det! Då blir jag omåttligt road och börjar gasta "K, din mobil ringer, ska du svara" och liknande grejer. Helt sjukt roligt hade jag innan jag abrupt insåg att detta skulle kosta mig mycket pengar och inget äpple. Så då lade jag på och ringde igen och då svarade hon efter fyra-fem signaler. Jag fick anstränga mig tappert för att inte skratta och jag tror K blev lite fundersam. Haha!

Men borde nog bädda nu och så, annars får väl hon tokfjutt när hon kommer hem. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback