Hjälp med tröja!

Nu har jag ätit middag och plockat fram sängen och sitter nu och stirrar på SATC. Så jäkla humorfullt. Favoritprogram. ;)
Men ska stänga ner datorn alldeles strax, måste bara få höra med er;
Har ni sett Woven top: Blast - Acne Jeans? Jag har totalt fallit för den, men 1600kr för en tröja är inget min budget tål. Därför undrar jag: Har ni sett någon billigare, liknande "kopia" av en sådan tröja? Kan bifoga en länk till blasten:
http://www.acnejeans.com/system/search/product.asp?id=584

"kopian" får inte vara någon färgstark färg, utan helst mer något åt gammelrosa, pasteller, beige och ev gräddvit. Hoppas ni vet var jag kan hitta just min drömtröja(för mindre än 1600kr)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback