Ridlektion, film och sovmorgon med pizzabrunch

Ja, ridlektionen var väl en sak jag allra helst glömmer, filmen var "Tio orsaker att hata dig" och sovmorgonen innebar kl tio och beställd pizza från pizzeria.
1: Ridlektionen var inte särskilt rolig, och något jag visste sen innan var att jag inte skulle kunna de sakerna ridläraren bad om... Kände mig väldigt kass och speciellt nu när jag fick höra en av mammas elever i skolan säga "Hon som hade den där jättesnabba gula hästen som fick jättemycket skäll". Fin referation, man tackar. Men det blir antagligen bättre nästa gång.
2: Jag har sett filmen förut, minst tio gånger, men det hade inte L, så det var ren pina för mig att ligga där och inte få skratta i förtid och kommentera... Därför klarade jag det inte heller! :) Men jag tror L gillade den. Lite dumt var det väl att jag bara fick se en kvart av SATC, menmen, ohjälpligt. :)
3: L väckte mig vid tio och då ringde syrran och hörde om vi ville ha något från stan... Som lunch. ;) Dessvärre var den inte särskilt god, ingen av oss blev nog mätta och Ls mamma dök upp så hon fick kasta i sig pizzan.

Nu är det bråttom, Göta Kanal 2 på tvn nu! Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback