Promenix till skolan, vad trist

Jag brukar (inte för att skryta, hehe) få skjuts till skolan eller åtminstone cykla. Men idag måste jag . Gå är verkligen trist för mig. Man har så jäkla boring och bara trampar och trampar... Färden som jag är van vid ska ta åtta minuter med bil tar liksom över en halvtimme att gå (vet att jag är seg men så blir det när man har tråkigt).
Har ingen vettig mp3 som jag vet var den är heller, och headsetet till mobilen är sedan länge borttappat. Suck.

Sedan är det skola till 3pm, och sen (ryser) är det ridning... Hoppning. Alltså, jag är hur nervös som helst! Det faktum att det inte var roligt sist och det faktum att hennes skor börjar lossna (de sitter med endast en spik på ena sidan) gör mig bara ännu nervösare. Hovslagaren har fullt upp och kan inte komma och (tyvärr) är alla andra vi fått tag på för dyra. Jag menar - två skor (som kan användas igen) och skoning på fyra hovar borde väl ändå inte stiga uppåt 800-900? Vår tar 350-450!
Haha det påminner mig om att det borde vara ganska trist att vara häst - alla har likadana skor! :)

Nu ska jag borsta tänderna och gosa lite med Ella innan jag sticker (läs: går) till skolan. Ciao!
PS. Visst var det härligt att Christian vann? (project Runway) :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback