Ojojoj

Blev väckt vid sex idag. Svarade nej på vad det nu var dem ville och somnade om. Och sov till tio!
Nu är det såhär att syrran skulle köra upp vid tio idag, sån jag antar att de var det jag sa nej till. Haha.

Har ännu inte hört något från syrran, klockan är ju liksom tolv nu så lite pissed är man väl, en uppkörning tar väl dryga 40minuter bara?
Vågar inte ringa själv heller, tänk så är hon ledsen och grinar? Jag hatar situationer där jag måste handskas med tårar. Men ska väl pallra mig mot pappas eller brorsans telefon snart för att höra om dem vet något. Kanske har hon bara glömt att meddela mig?

När jag vaknade mumsade jag i mig massa mackor, skäms för hur många jag åt. Menmen, gjort är gjort. Sen kom Åke och hämtade storhundarna och det började ösregna. Trist för han som skulle ut på promenad! Men jag antar att han stannade inne en stund för att inte bli alltför blöt.
Sen var det TOPDOG på animal planet på tvn, så jag satt och tittade på det. Det är helt sjukt, det var en åttaåring eller något sådant med i programmet. Hon kom 3:a. Menmen, det var söta namn på hundarna, speciellt vinnarens namn Tippy Toes gillade jag. Det är som Bosse Bus och såna namn, jag älskar dem! Dubbelnamn med samma begynnelsebokstav.

Nu ska jag nog ta och försöka röja lite i rummet, trots att jag inte vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tippy Toes, vilket sött :D (A)

2008-08-13 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback