Ojoj vad kul!

Det var bara så kul på ridningen!
Vi hoppade och jag slog mitt personliga rekord - jag hoppade 95cm med Lilja! (i trav... haha)
Det var en massa saker som hände, men jag orkar inte ta upp dem alla men summan av kardemumman var att det var super roligt och jättesvettigt! :)

Vi lånade Ms transport, så när vi lastat av allting och åkte tillbaka med den så träffade vi MMsarna lite. Kändes jättekonstigt och småponnysarna har fått den andres vikt = Anton har blivit tjock från att ha varit smal och Sötis har blivit smal från att ha varit tjock. Ska bli så konstigt att komma tillbaka på söndag!
Sedan åkte vi till ica och handlade mat och nacho chips. Vi kan väl alla gissa vad jag ska äta..?

PS. Ni vet nageln som gick av tidigare idag men som jag reparerade med nagellack? Den gick av på ridningen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback