Mitt kända skratt bubblar upp igen

De flesta som vet vem jag är vet det pga:
a. Min skolgång
b. Min humor
c. Mitt skratt

Just b och c är helt utan min kontroll - men jag skrattar åt ALLT. När någon säger en pik ler jag, när någon är ledsen tröstar jag med ett skratt. Jag kan brista ut i skratt i en sekund andra skulle gråta. Och jag hittar alltid ett skratt någonstans i en berättelse - hur sorglig eller konstig den än må vara. Som med mitt länkproblem, vad gör jag inte? Svär och... skrattar. :)

Denna funktion hos mig gör att jag egentligen inte tar så mycket på allvar, och detta är väl dock INTE den bästa egenskapen men jag älskar det. Så tack för mitt skratt. <3

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Hej! Det är svårt för mig och säga exakt vad du har gjort fel, men jag är ganska så säger på att felet ligger i kodmallen iaf. Antagligen har du råkat radera någon viktig kod eller så är det någon kod som inte är fullständig helt enkelt. Koderna är väldigt känsliga, bara man missar ett litet tecken så kan hela bloggen bli konstig! Försök kolla igenom din kodmall noggrannt för att hitta vad som inte stämmer, annars får du helt enkelt återställa den.



Lycka till! Mvh Mimmi

2008-08-28 @ 14:42:00
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback