Jag kan inte ha det så här!

Jag är definitivt ingen ungdom längre. I alla fall inte i den delen av hjärnan där sömnen ligger. För när man har ungdomen i sig kan man vara vaken ofta, länge och ändå vara pigg och alert i flera veckor efteråt. Så var jag förut. Men nu, när jag börjat missbruka både mat, godis och sömn så går det inte längre. Men jag vill det så gärna! För SATC går så sent, och jag kan inte somna utan en timmes läsande. Eller mer.
Jag vet inte hur jag ska göra för att sova tidigare eller MER heller - sömnpiller är jag antingen ännu tröttare av dagen efter eller så somnar jag inte alls utan blir 110% pigg. Te klarar jag bara inte av, jag kan inte sluta med godis och jag kan inte gå och sova tidigare heller. Någon därute som kan hjälpa mig?
Om jag går upp klockan halv sju en dag, då är jag inte vaken förrän vid 4-5. På eftermiddagen. Och ni kan ju tänka er hur skolarbetet går ...


Kommentarer
Postat av: Miniflikkan

Kan dessvärre inte hjälpa dig. Jag går upp 06,45 (tidigare på helgerna för att rida xD) och är ändå relativt pigg inför skoldagen. Jag är SUPERTRÖTT på morgnarna när jag vaknar och går upp men har ajg väl kommit igågn kan jag omöjligt somna förrens jag är trött, och då menar jag Trött, igen. Fast ibland funkar det med en bok, en 30min bokläsning löser mycket ^^, Jag lägger mig 21,28 (ligger i sängen då redo för shopaholicen). På helgerna kan det bli 22/23. Hos dig kan det bli 24/01 :P



Ja, så... så ser mitt dygn ut. // Miniflikkan

2008-08-29 @ 11:10:56
URL: http://mini.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback