En timme senare...

Haha, K hoppade på fel buss, så jag fick istllet för att lämna cykeln till henne vid ica cykla 5km och hämta henne och sedan skjutsa henne till Py. (Py hade en sak hon behövde)
Sedan trodde vi inte att Py var hemma, så vi cirklade en massa runt i området och sen så insåg vi att hon förmodligen var hemma... Så då hade vi slösat en kvart av kvällen. Behöver jag nämna att det regnade?

På vägen hem så stannade vi vid ica och K sprang in för att köpa fun light lime och toapapper. Jag stannade kvar ute för smarta jag hade glömt cykel låset hemma... Eftersom jag var heltrött i benen då, gjorde jag en provisorisk stol av cykeln. Jäkligt obekvämt - men det dög för de tio minuter hon var inne.

Vi gick källarvägen in, så vi lämnade cykeln i cykelförrådet och så visade K mig tvättstugan. Den var härlig, en jättestor torktumlare och torkskåp och två stora tvättmaskiner. :D
När vi kom upp i lägenheten började Heidi och Indra skälla jätte mycket - men inte Ella! Blev så stolt så... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback