Dåligt med uppdatering

På söndagen åkte vi in till Bergviks köpcentrum och hittade kläder till mamma. Ett par byxor och två t-shirts. Sedan åt vi på lunchbufféerna där och jag tog en subway macka.
Sedan släppte vi av K vid busstationen och så tuffade vi på hemåt. S fick titta på video, så vi slapp lyssna på hennes gnäll.

Väl hemma bytte jag om till skrotkläder och så skjutsade pappa mig till Lilja. Hennes sår såg mycket bättre ut och vi rengjorde med jodopax innan vi åkte ut till motorstadion för att gå med hundarna. När vi kom hem så tittade vi på någon halvtaskig film till midnatt och gick sen till sängs.
Vaknade idag vid nio och gick ut med Ella och sen ringde jag till L som kom över. Men tyvärr vart hon tvungen att åka igen efter en timme så nu är jag ensam igen.

Jag vill jätte gärna registrera mig på sådana där gratis sidor, men vet ni om man får det om man är minderårig?


Kommentarer
Postat av: Miniflikkan

Logga in på MSN? (A)

2008-08-18 @ 16:37:36
URL: http://mini.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback