Chokladmuffins, limedricka och kinamat

Ja, det blev så att vi först fikade med chokladmuffins ochlimedricka och sen gick vi ner till kinarestaurangen och åt mat. Där beställde jag något som hetter stekt spaghetti och kyckling. Ganska gott om man bortser från "groddar"na som mamma sa de hette. S var faktiskt riktigt duktig och gjorde inte så mycket väsen av sig.

Efter kina restaurangen gick vi till videobutik och hyrde tre filmer, varav en var till S och två till mamma pappa och K. Jag hittade gentligen fem stycken jag kunde tänka mig, men de andra dissade dem. :) Har tyvärr tittat på lite för många romantiska komedier, så jag har sett ungefär alla mamma och K kan komma överens om. Hehe.
Sedan vart mamma godissugen, så vi gick in på godisbutik och så köpte vi massa godis. Fast jag köpte inte såå mycket, bara lite grann... ^^

Nu sitter jag på Ks balkong och K är ute och övningskör med pappa och S tittar på sin film och mamma sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback