Ändrade planer

Som alltid när ni pratar min familj blir det ändrade planer och jag gick upp 7:17 idag. (Snacka om att jag är nervös, eftersom jag vaknade självmant!)
Har tagit upp det mesta smutstvätten som ligger därnere i rummet och gillestugan och ska alldeles strax bädda, lägga alla böcker rätt, vika filtar osv. Kl 10 ska E skjutsa mig till Lilja eftersom det ser ut att börja regna, så hon ska få på sig regntäcket. Sen bär det av hem med sadel och träns och smörja! Ska även smörja läderskorna och tvätta av chapsen.

Kl 3 hämtar pappa mig och då sticker vi på utvecklingssamtal och hämtar även L på skolan. Sen äntligen hämtar vi transporten och börjar lasta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback