Tisdagseftermiddag

Hej bloggen!
Jag hann inte skriva så mycket på svenskan i förmiddags som jag tänkt eftersom skoldatanätet inte fungerade vid tio snåret. Men det löser sig, deadline är ju inte förren i slutet av terminen eller så :)
Friidrotten var jäkligt tråkig, allra mest eftersom jag verkligen inte är något duktig i idrott. Det känns så meningslöst, får ju ändå inte mer än G!

Vi fick sluta tjugo i tre, så jag och Lovise sprang och bytte om och skyndade oss till lasarettet där hennes buss gick. Vi hann ganska precis och sen började jag släpa mig hemåt. Som Lovise sa, när man åker bil i våran stad, känns den pytteliten.. men när man går?! Enorm!
Det tog mig lite drygt en timme att komma hem från ena sidan av stan till den andra, lagom roligt... Hade väl varit okej om man haft sällskap av en vän eller en hund, men totally alone... Blä!

När jag kom hem så fann jag en lapp från syrran "Ida, plocka undan i hallen och trappan, är du snäll, och gärna i matsalen. Är och fikar med *!", och nu sitter jag vid datorn och kodar om lite på bloggen. En händelselös kväll, bara ridning och hundpromenad. Hur ser eran kväll ut? :)


Kommentarer
Postat av: The Country Girl

Jag tycker idrotten var helt okej (A) Se det från den ljusa sidan - vi fick vara tsm det får vi inte annars ^^,



Resten av kvällen ska jag gå in på youtube och checka in det gamla vanliga sen ska jag träna på there you'll be - som vanligt :P

2008-09-16 @ 18:53:33
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback