Tidig torsdags morgon

Ja ser ni så tidigt jag är uppe! ;D
Har nog inte varit uppe så här tidigt på länge. Fast jag är inte helt vaken än, för jag ser tangenterna suddigt. :P Igår kväll så tittade jag på American Pie 2 på tv6. En liten besvikelse, men ändå helt okej kvällsfördriv. Men inget man springer ut på stan och köper kanske.. ;) Efter filmen så stirrade jag för första gången på Sex and the City på nästan two weeks. Men det känns som om de inte har någon riktig ordning på hur dem spelar avsnitten så det här avsnittet hade jag sett kanske tre gånger innan... ;P
Idag är det ridning kl fem och jag går i skolan till tre. Vi ska hoppa idag på ridningen och jag ska kanske få träffa en ny häst, en ungponny. Ska bli kul! ;D
Nää, jag måste klä på mig och lite sånt nu... Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback