Packat?

Ja ni... Känns som om jag packat för minst en vecka samtidigt som det känns som om jag inte fått med något viktigt. Weird.. :P
Men jag fick klartecken av pappa att ta med laptopen plus dongeln - men på ett villkor. Den får inte vara med i skolan imorgon! Hur fanken ska jag lösa det? Den enda lösningen är att syrran kommer upp med den imorgon innan vi åker, och det skulle vara jäkligt bra för mig för då kan hon ta resväskan och det med då... Men samtidigt tror jag inte att hon lär bli så glad åt det. Men ska höra med henne när hon kommer hem (hon är på donken nu, tillsammans med min andra syrra som nyss kom med tåget) :)
När jag packat nu så har jag samtidigt gått igenom lite lådor i byrån och ärligt talat - två lådor står TOMMA nu. Det är ju helt sjukt :S Önskar man hade mer pengar så man kunde köpa in lite snygga höstgrejer att lägga där, menmen :)

Hade förresten precis av två naglar så jag har nu fyra långa naglar, fyra korta naglar och två lagom naglar. Haha :P Ska nog alldeles strax gå och sova, fast... Ska nog sitta och prata lite med syrrorna först, och sen stirra lite på tv och kanske läsa litet... Haha jag upp i dagen (natten!) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback