Morrn

Gomorrn bloggen!

Igår kväll försökte jag få igång laptopen men den vägrade så efter en timme gav jag upp. Sen tror jag inte ens att jag hann släcka lampan innan jag slocknade - lite trött kanske?! ;P Syrran hade inte kommit ner än så hon släckte den som tur var.
Vid fem ungefär, så kom Ella farande ner i min säng, och hon var iskall, serisöt, så jag har varit vaken mestadels sen dess. Har städat en del här nu, eftersom L kommer i eftermiddag, och ska fortsätta nu :) Men jag har jäkligt ont i halsen och är hes, så jag får hoppas det ger med sig om vi ska prata nere på UH.

Kommentarer
Postat av: CG

Okej. Men inte behöver du städa för min skull ^^ Mitt rum är oxå stökigt så, sen är jag vän med Elli och hennes rum är 98% av tiden väldigt stökigt. Om jag inte varit kompis med henne sen ettan skulle jag glömt vilken färg hennes golv hade xD

Jag är oxå väldigt snorig. Ont i halsen osv. Har nog blivit smittad. Men nu blir jag inte sjuk förrens nästa termin iaf (Y)

Ses i skolan <3

2008-09-12 @ 07:52:50
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback