Måndagseftermiddag

God eftermiddag/kväll! :)

L blev super fin i sin frisyr! Jag satt med hennes bror och mamma inne hos frisören och bläddrade igenom ett homestyling-magasin och en makeover-tidning med mängder frisyrer i. 

Inne hos frisören...

Innan vi åkte till frisören åkte vi till en outlet för Lantmännen, och där hittade jag säkervästar för 100:-. Ska försöka locka med mamma dit ;)
Efter frisörbesöket gick vi förbi en pizzeria, där några vänner till Ls familj var/jobbade (?) och vi (jag, L och hennes bror) fick varsin klubba. Jag valde en med apelsinsmak, för trots att jag inte gillar färgen på den så är den goood... :P
När jag kom hem så erbjöd jag mig att passa S medan mamma åkte ner och jobbade en stund. När jag frågade S vad hon ville göra blev det korta svaret "cykla" så jag tog vårat pick och pack+kameran och Ella så begav vi oss ut på en promenad. Var iskallt, men samtidigt skönt...

Carro
I skolan, Carro tyckte det var roligt att sudda på tavlan... ;P

Carro
Sen lekte hon leken "inte nudda golv"! ;D Ni inser hur roligt man har tsm med henne, va? ;D

Carro
Sen haka L också på... :D Bilden tog jag från att ha stått på ett bord, haha! :P


Jag lekte lite hos frisören.. Experimenterade med kameran egentligen ;P


S cyklandes..


S och Ella kommer emot mig <3 Sötnosar!


Oj, här kommer en kollision! I slutet av promenaden så stannade Ella precis framför S, så hon fick tvärt gira undan... Hon ramlade och fick ett skrapsår på kinden och hakan. Gumman <3

Nu ska jag och pappa laga våfflor och sen sticka till stallet. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: The Country Girl

Trevlig dag alltså?

2008-09-15 @ 18:41:54
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback