I skolan

Kommer precis ut från en "föreläsning" från Svenska Kyrkan om konfirmation. Jag skulle egentligen inte ha något emot att ta konfirmation, men i sådana fall vill jag inte gå på möte en gång i veckan i ett år, nej jag vill åka på ridläger istället. Mamma har egentligen i princip sagt ja, men det var ju några veckor sedan så man vet aldrig. Men det skulle vara superskönt, tre (?) veckor borta på sommaren från familjen! Skulle vara som en semester. :)


Ska sätta mig med att öva inför proven, speciellt so-provet som jag är mest osäker på. Ikväll är det ju ridning också, får se om jag klarar det med magen och se så inte Lilja är halt. Menmen, det visar sig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback