Host, host och host!

Jag tror jag blir gaalen!
Jag har hostat typ hela kvällen känns det som, med rosslinger och hela faderuttan. Undrar om stackars L får någon sömn inatt? <3 L gosar med Ella när vi kom hem från UH :)
L gosar med Ella efter UH-besöket.. Så söta dem é tillsammans.. ;D

Vi såg American Pie Naked Mile tillsammans med varsin pizza, sen stack vi till ica maxi och handla godis och drack vatten/L mjölk till American Pie Beta House och A Cinderella Story. Seriöst - jag och L är olika, som natt och dag! Hon gillar sådana där sötsliskiga romantiska filmer där allt har ett lyckligt slut medan jag älskar asgarv-filmer. Tillägg från L: Jag gillar sådana där serieer... som sådana där filmer... Haha någon som fatta? ;P
Nu tänker jag lägga mig på sängen och läsa en massa och gotta mig i lite godis eller halstabletter, har inte bestämt mig för vilket ännu. Godnatt bloggen!

Jag bjuder på lite bilder:

Min fina säng bäddad för ovanlighetens skull :P
Min säng tidigare idag, bäddad och fin. Då ser den faktiskt ganska mysig ut... ;P

Mitt fula och jobbiga tangentbord
När jag och L skrev lite inlägg på bloggarna.. Haha. Hatar mitt tangentbord, inget motstånd i knapparna alls och jätte smutsigt..

Filmkväll med pizza
Våra pizzor, filmerna och Ls fina ben.. ;D

Godis... ;D
Vårt najsiga goooodis under kvällen.. ;D Just det - brownies också! Inte så goda dock..

Katt på besök!
Haha, min kisse Smulan kom på besök vid datorn nu när jag sitter här och bloggar.. Puss gumsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback