Hem ljuva hem

Ja, nu har L stuckit hem och jag har ganska tråkigt...
Jag har städat bort det mesta som visar att vi faktiskt hade jäkligt kul och ska snart gå upp till familjen för att snacka om lite saker. Lite trist att systemkameran ballade ur och laddaren är i husvagnen, menmen, har ju andra kameror.. ;P
Har spanat in stambloggarna nu också :) Jag måste säga att Kenza är den jag tycker bäst om... Trots att hon kanske inte skriver särskilt bra ;)
Har bitit mig twice i tungan så jag har sådär äckligt ont i tungan.. Blä! :P

Stockholms Skärgård

Hittade en bild från i somras ute på farbrors ö i skärgården. Saknar att ligga på bergen där och njuta av sommardagarna... Speciellt en sådan här regnig dag som idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback