Hela eftermiddagen bara flyger iväg

Jag valde att istället för att gå hem direkt efer skolan så följde jag med M & C till McD och fick låna pengar till en chickenburger. (Tack! Hade inte ätit något på hela dagen - så det var välbehövligt)
Sedan hastade vi iväg men fick springa tillbaka för M glömde sin plånbok. Sedan gick vi in på godisgallerian för att C skulle köpa tuggummi. Fasen vad frestande allt det där godiset var! Men inga pengar = inget godis. Hehe.
Sedan sa M något om sprayburkar och då ville jag springa in på Färgcenter eftersom jag ville köpa spraylack i rosa för att spraya mobilen med. 87:- för en superfin rosa färg. Ska nog springa dit och köpa en burk och spraya min mobil sen.

Sedan ringde jag efter skjuts och så kom jag hem och har suttit och degat framför en bok tills nu. Suck. Men nu ska jag äta våfflar och sen sticka ut till Lilja och pyssla om 'na. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback