Godmorgon såhär på lördagsmorgonen

Godmorgon bloggen :) Svoit gott alla?

Jag och Lovise gick upp vid tio över åtta och åt frukost tillsammans med hennes mormor, mamma och lillebror.

Furkosten imorse. Lovises mormor "tvingar" i en mat hela tiden... Igår kväll, så skulle jag och Lovise få fika... Då mopsade hennes mormor på så jag åt SJU kakor.. Haha :)

Igår kväll spelade vi ju Sant eller Falskt  - det var hur kul som helst. Vi spelade tillsammans med hennes mormor som var riktigt trevlig :) Får mig att sakna min mormor lite... <3 Fast samtidigt slås jag av hur otroligt olika dem är/var :)

Lovise sitter och fotograferar lite och alldeles nyss lusläte vi lite bloggar. Ska åka och "shoppa" ida, jag, Lovise, hennes mamma och hennes lillebror. Osäkert var, men förmodligen nere i samhället. Lovise vill åka till Mora men det vill inte hennes mamma ;)
Jag har i vilket fall lite pengar att spendera, så det lär väl bli något inhandlat. Men jag har kommit på att jag är så otroligt snål att jag bara köper kvantitets produkter vilket jag ändå förlorar på i längden.. Haha.

Visst ja, en dagens outfit:


Grått linne från (tror jag) Veromoda
Huvtröja från Selma Jansson
Svarta tights + svarta strumpor
Halsband (en silverbricka med ett spader hål mitt i) från Glitter
Örhängen från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback