En helt vanlig vardag

Idag var det en helt vanlig vardag. Gick upp imorse vid sju, hoppade in i duschen, valde kläder, åkte till skolan, tog skolfoto, spelade brännboll, kom hem, passade lilla syrran, åkte ut till stallet och gick ut med hundarna :)
Skolfotot blev nog helt okej, hade på mig min fina svarta klänning. Lånade ett guld halsband av syrran också, Lovise tyckte det såg lite naket ut utan örhängen men tror det blev bäst så :)
Var en urgullig fotograf, men minns inte vad hon heter...

Påväg ner till brännbollen så lånade jag Moas kamera, men hennes dator kan inte skicka bilder eller något lika vrickat, så därför bidde det inga bilder som jag kan visa. Måste verkligen ladda batterier till någon av mina kameror så jag kan fotta själv :P
I alla fall, så var brännbollen helt okej... förutom att vi förlorade 4/4 matcher haha! :P Men ärligt, vi var 9 stycken mot 20+.. :P Tycker vi gjorde ganska bra ifrån oss i vilket fall ;) Och jag sprang ett frivarv en gång, vilket jag trodde var totalt omöjligt :P

S var jäkligt dryg idag när jag passa henne. Hon fick stirra på film istället för att jag skulle aktivera henne... bra syrra jag är ;( Men aja, spelar väl ingen större roll. S fick följa med till stallet också, där jag hade rejält oflyt idag. Ridningen gick kast, pappa var sur, S var gnällig(=trött&hungrig), jag var ledsen och Lilja var trotsig som bara den. Sen sa stallägaren att vi gjort lite fel och så, och att vi måste börja göra en del saker annorlunda.. Känns inte riktigt som om jag borde ha häst egentligen! Men jag antar att jag kommer vela om det här ändå tills jag vet inte när, och sen kommer väl det kära ödet bestämma åt mig. Som vanligt :P

Nä, det här inlägget började jag på klockan tio över åtta... Haha! Godnatt bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback