Dagens outfit och mellanmål

Dagens outfit var simpel men bekväm:



När skolan slutat så fick jag skjuts hem av söta M och hennes pappa. När jag steg innanför dörren så kände jag hur förbaskat hungrig jag var så jag fixade iordning lite mellanmål:



Banan och pågenlimpa med ost, mums!

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem och sedan ska jag ut till stallet och rida lektion. Dressyr ikväll. Vet inte om Lilja är halt eller ej - det visar sej! :)

PS. L, raring, tack för inlägget... Eller nåt! ;) (det förra inlägget vid namn "Gör ingenting - om vanligt")

Kommentarer
Postat av: The Country Girl

ingen orsak :P

2008-09-04 @ 18:46:44
URL: http://lovises.blogg.se/
Postat av: Lisa

Spegel köpt på IKEA? Åhh vad gulligt!

2008-09-13 @ 13:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback