Blåmärke

Haha just snyggt... Satt lite konstigt på datorstolen och nu när jag flyttade på mig upptäckte jag att jag skapat ett blåmärke på mig själv. Kände inget förren jag flyttade på mig, men nu... Shit! :P


Det röda runtom kommer ju försvinna men blåmärket inuti... Hehe.

Ska börja packa nu, fick bli en relativt ful resväska (röd) men det ordnar sig väl. Har däremot ingen aning om vad man ska packa ner.. Har ju inte en så där jätte bra garderob :P Har inte fått något tecken om jag får ta med mig pappas laptop, så eventuellt blir jag utan dator hela weekenden. Men förhoppningsvis åker den med och då ska jag inviga min portfölj-datorväska :) Lovise försöker få mig att ta med mig pengar, men jag vet att om jag gör det kommer jag bara slösa dem på onödiga grejer så jag tror jag avstår... Fast å andra sidan - tänk så står jag där med värsta bästa grejen och inga pengar med mig?!

Kommentarer
Postat av: The Country Girl

Exakt! Du köper ju inga onödiga saker när jag är med, du stoppar mig väldigt ofta också. Och i Mora finns det Ur & Penn med den där fina, coola klockan ;)

Och kom ihåg: jag har lätt för att ge tillbaka! ^^

2008-09-18 @ 20:31:40
URL: http://lovises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback